De verwerking van jouw bestelling duurt meestal 1-2 werkdagen. Zodra jouw bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail met een trackingnummer.

De levertijd is doorgaans 1-2 werkdagen. Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten leveren door de door jouw gekozen bezorgoptie.

Vertraagde bestellingen

Is je pakket vertraagd? Dit kan voorkomen tijdens piekperiodes zoals Black Friday of Kerstmis. Wacht 3 extra werkdagen en neem dan contact op met onze klantenservice als jouw pakket nog steeds niet is aangekomen. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden.

Beschadigde bestellingen

Als jouw bestelling beschadigd aankomt, neem dan binnen 24 uur contact met ons op en stuur foto- of videobewijs van de schade, samen met jouw bestelnummer.

Verloren of teruggestuurde pakketten

Bij een verloren of niet afgeleverd pakket door een logistieke reden, sturen wij altijd een nieuw pakket voordat wij ons terugbetalings- en retourbeleid toepassen.

Niet thuis bij levering of pakket bij het postkantoor

Indien een pakket niet wordt aangenomen of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd. Wij behouden ons het recht voor om €15 van het terug te betalen bedrag in te houden voor de gemaakte kosten.

Lees ook ons retourbeleid.

10% KORTING

ABONNEER JE OP ONZE NIEUWSBRIEF EN ONTVANG 10% KORTING