1. Wie is YVSPORT?
YVSPORT is een bedrijf opgezet door twee enthousiaste en zelfs beroepsmatige sporters; Yvonne en Martijn. Wij selecteren handmatig alle producten, testen ze en staan jou ook te woord als je vragen hebt.

2. Wat is de gemiddelde levertijd?
De gemiddelde levertijd is 1-3 werkdagen, afhankelijk van locatie en verzendmethode. Aangezien wij een klein bedrijf zijn en samen alle activiteiten uitvoeren kan het zijn dat verzendingen er soms iets langer over doen. Dit laten we je dan weten.

3. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op en vergeet je bestelnummer niet te vermelden.

4. Hoe kan ik met YVSPORT in contact komen?
Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier. Wij zijn 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren en helpen je graag.

5. Hoe testen jullie de producten?
Wij staan zelf elke dag in de sportschool en zijn dus elke dag bezig met onze eigen producten, die we uitvoerig testen, precies zoals elke sporter dat doet. En pas wanneer ze onze tests doorstaan komen ze in ons assortiment.

6. Kan ik kleding passen en bekijken?
Jazeker, dat kan. Hiervoor hebben we een mooie locatie in Asten. Over het afhalen en bekijken van producten lees je hier meer.

7. Waarom moet ik zelf de verzendkosten betalen als ik een product retourneer? 
Gratis terugsturen is een service waar veel misbruik van gemaakt wordt, wat niet goed is voor het milieu en waar bedrijven veel geld op verliezen. Naast het feit dat wij die kosten simpelweg niet kunnen dragen zijn we ook overtuigd van het feit dat dit niet de bedoeling is.

10% KORTING OP
JE BESTELLING

ABONNEER JE OP ONZE NIEUWSBRIEF EN BESPAAR 10% OP JE VOLGENDE BESTELLING

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.